About my Blog

Kenape cerita kedai kopi?? Suke aku la... =D macam sumer orang tau la kan, kedai kopi nila tmpat lepak n bersembang paling ulung dalam negare kite... Dan kebanyakan topik yang disembang sangatla kurang berpaedah... So, aku cuba nak menongkah arus dengan menjadikan cerita2 kat kedai kopi sebagai citer yang mendatangkan faedah dan munafaat... Xnk bce?? lantak same ko... aku nak tulis gak... =P

Khamis, 6 Mei 2010

Aku nak balik!!!

Exam abes ari Isnin lg.. Tp aku kna tgu ari Sabtu baru leh balik... Tula spe suh masuk aska... xpe aku reda... ni jalan yang aku pilih kan... (hahah... emosi..)ape yang penting?? kejesame!! Selase smpai Sabtu... 4 ari!! lme giler!! aku da xtau nak watpe... kadang sambil tengok muvi n men game seronok gak tengok orang yang x abes paper lagi berhmpas pulas stadi... hamek ko!! hahah...

Tp yang pasti aku xsaba nak balik... Last aku kat umah mase raye cina ari2... dalam 3 bulan lepas... Bnyak mende aku nak wat kt umah kali nih... tdo puas2, makan kenyang2, g manceng, merempit n macam2 lagila mende yang aku x leh wat upnm n KL nih... (balas dendam... heheh)


x saba aku nk manceng ngan korang... wan.. ko kamera man time nih... xde muke ko... hahaha...



Sbenanye aku rindu sgt2 kat my family n mywife... =D 3 bulan x jumpe... aku rse mcm aku kena anta g perang kat iraq.. pastu skang nih aku da tau aku akan pulang ke tanah air untuk jumpe diorang... huh... bapak best!!


my beloved family



my beloved wife... tunggu i ea sayang... pasni kite balik kl sesame... =D

2 comments:

...Aimi Zawiyah Azahari... berkata...

ko kena gak follow blog aku xkire!!!
sebab aku org first jadi follower ko!!!
haha...

PaRK LeE berkata...

hahah.... tq2... teruja aku da ade follower... ceh... =D

Catat Ulasan