About my Blog

Kenape cerita kedai kopi?? Suke aku la... =D macam sumer orang tau la kan, kedai kopi nila tmpat lepak n bersembang paling ulung dalam negare kite... Dan kebanyakan topik yang disembang sangatla kurang berpaedah... So, aku cuba nak menongkah arus dengan menjadikan cerita2 kat kedai kopi sebagai citer yang mendatangkan faedah dan munafaat... Xnk bce?? lantak same ko... aku nak tulis gak... =P

Khamis, 6 Mei 2010

And The Winner is...

Tengok bola taun ni bg aku agak seronok sket... Saingan teramatla kuat, lg2 team yg atas... Tgk je kat epl man u ngan chelsea men kejar2 smpai last game... wlaupon arsenal ade acah2 sket... tp last2 2 tim ni yg berebut champ epl...


chelsea aku rse


Kat spanish primera situasi pon agak sme mmbabitkan my feveret team, Barcelona ngan kelab kuat shopping, Real Madrid... Mse awal musim rmai ckp Real msti sng2 leh menang league... Tp hakikatnye Barca x bg jalan mudah... And at last diorang pon men kejar2 lagi smpai skang... Tp aku rse xde masalah Barca nak mnang season nih... =D


Barcelona dilihat xde masalah yg sukar nk sepak kluar team boros nih


Kat serie A pon sme, Inter yang tengah smangat menang taktik kampong ngan Barca kt chamions league dpt potong balik AS Roma untuk mndahului liga... Saingan kt serie A pon x kurang hebat gak... Tp team si Special 1 tu aku rse leh mng kot... (aku anti beliau!!)


walaupon aku anti beliau, tp the special 1 leh mng serie a lak kali ni


Kat ligue 1 tampak ade perubahan menarik... Kalo dlu tgk manjang Lyon mng league... skang kte da nmpk ade saingan la kt atas2 2... klo season lepas Bordeaux leh menang title... season ni marseille ngan mudah lak menang... Lyon?? hanyut...


kompem marseille da


Bundesliga... saingan pon smpai last game... Bayern lbeh 3 mate atas Shalke 04 ngan game ade lg 1...


bayern kot... finalis UCL kot


Kesimpulannya menjelang Piala Dunia saingan2 camni dilihat amatla positif... knape?? ntah.. aku pon xtau apasal... Bangun tdo tros tulis mende nih... dah!! aku nk g mandi... hahahah... majulah sukan untuk dunia!!!

0 comments:

Catat Ulasan