About my Blog

Kenape cerita kedai kopi?? Suke aku la... =D macam sumer orang tau la kan, kedai kopi nila tmpat lepak n bersembang paling ulung dalam negare kite... Dan kebanyakan topik yang disembang sangatla kurang berpaedah... So, aku cuba nak menongkah arus dengan menjadikan cerita2 kat kedai kopi sebagai citer yang mendatangkan faedah dan munafaat... Xnk bce?? lantak same ko... aku nak tulis gak... =P

Rabu, 5 Mei 2010

Awal Mula Pertama Mula...



Hahah... tibe2 je aku rase nak wat blog... macam best je tengok orang len ade blog...
segalanye bermula semalam petang... tengah aku terperangkap kat library sebab ujan lebat kat luar... (xleh balik bilik... huh) smpai xtau nk watpe ngan kelajuan maksimum tenet library... maka tercetus la idea aku untuk turut memiliki blog macam orang len... aku tengok blog ni ade pro n kontranye... buruknye blog ni la tempat nak hamun orang sesuke ati, kutuk sape2 yg dinyampahi, sebar benda2 xelok dan macam2 lagi la... baeknye lak, leh dijadikan tapak perkongsian ilmu, minat, n ade gak yang jadikan sumber rezki.. sumber rezki macam mane?? aa.. yg 2 kite xtau(someone!! teach me pls!! =) dan sbenarnye kadang2 blog ni la tempat untuk ati berkate2... (huuu... jiwang... =D) Maka dengan ini, Setelah terklik nye butang publish kat bawah ni, dengan rasminye blog aku da ade pengisian... hahahahah... (xde orang nak bace?? g mati!! janji aku nak tulis... =P)

0 comments:

Catat Ulasan