About my Blog

Kenape cerita kedai kopi?? Suke aku la... =D macam sumer orang tau la kan, kedai kopi nila tmpat lepak n bersembang paling ulung dalam negare kite... Dan kebanyakan topik yang disembang sangatla kurang berpaedah... So, aku cuba nak menongkah arus dengan menjadikan cerita2 kat kedai kopi sebagai citer yang mendatangkan faedah dan munafaat... Xnk bce?? lantak same ko... aku nak tulis gak... =P

Jumaat, 21 Mei 2010

and the Champion is...

Sumer agakkan aku btol season nih....
my feveret team... Barcelona mng spain league lg skali...
myfeveret epl team mng epl n tambah gaya drogba dpt top scorer... (puas ai aku tgk kt kubu man u... pdn muke korang!! )
mourinho cemerlang at 1st season ngan intermilan mng serie A...

sbenanye aku xtau nk tulis pe kt sini... tgk mcm bosan je blog aku ni x hapdet2... hahahah.... lantak r... blog aku... diam sumer!!!

0 comments:

Catat Ulasan

Terdapat ralat dalam alat ini